כל האתר עד 12 תשלומים ללא ריבית

מתקשים לישון? הכירו את המרכז החדש לשינה איכותית

שינה היא אחד הדברים החשובים ביותר לאורח ואורך החיים. אז איך תשפרו אותה? ברשת “יורופיאן קומפורט“, שהגיעה עכשיו גם לחיפה – תמצאו מערכות שינה המהוות את המילה האחרונה בתחום. וגם: הטיפים של מומחי הרשת שיעזרו לכם לבחור את המזרן הכי מתאים

היא יכולה לקבוע את האופי בו נתנהג במהלך היום, יכולה גם לקבוע עד כמה נצליח בקריירה, וזה עוד לפני שדיברנו על האפקט הבריאותי האדיר שיש לה על גופנו – כך משפיעה השינה על אורך ואורח החיים של כולנו.

אז איך מגיעים לשינה איכותית? שילוב של מספר מחקרים מובילים בנושא מוביל לכמה אמצעים שיתנו לנו מנוחה אמיתית בלילה. זה מתחיל מפעילת גופנית סדירה ואכילה מסודרת, דרך המעטה בקפאין ולא פחות חשוב – הימנעות ממסך הטלפון הבוהק בעת שמנסים להירדם. הרגשתם שמשהו חסר כאן? אתם לא טועים – גם איכות המזרן היא בעלת השפעה של ממש על אופי ואיכות השינה שלנו. למעשה, זהו אחד המרכיבים הכי משמעותיים לשנה בריאה ועריבה.

מה אומרים המומחים – אלו שממש מייצרים את פתרונות השינה

כדי לבחור נכון, צריך לשאול את מי שבאמת מבין. פנינו למומחים של רשת “יורופיאן קומפורט“, המתמחה ביצירת מערכות שינה מתקדמות ומזרונים אורטופדיים, ואשר פתחה לאחרונה את סניפה השישי בבאר שבע. מזה 20 שנה שהחברה מייצרת מערכות שינה מתקדמות במפעל שלה. כיום, היא מציעה את אותן פתרונות איכותיים בכל סניפיה היישר מהיצרן, ללא דמי תיווך – מה שמוזיל את העלויות ומקל על תהליך רכישת המוצר הכי חשוב בבית – מערכת השינה שלכם.

חיים בוחניק, מנכ”ל החברה, שימש בעברו מנכ”ל של מותג אמריקאי בתחום. הוא לקח את הניסיון והידע שלו בעולם מערכות השינה צעד אחד קדימה והקים חברה מקומית שמציעה פתרונות שינה בייצור ישראלי.

כיצד אתם מתאימים מזרן ללקוח?

“בשונה מחברות אחרות בשוק, כשאנחנו מתאימים מזרן ללקוח אנו לא עובדים עם נוסחאות, משום שאין נוסחה חד משמעית. חשוב להבין: מדובר בעניין אינדיבידואלי. הפרמטרים העיקריים שצריכים להשפיע על אדם בבחירת מזרן הם על מה הוא רגיל לישון – ומה הן העדפותיו?.

“אני שב ומדגיש את חשיבות ההתאמה האישית ללקוח. לעומת חברות מערכות השינה הגדולות בארץ, שבדרך כלל מייבאות מחו”ל את מוצריהן ועל כן מגוון ההיצע שלהן מוגבל – רשת “יורופיאן קומפורט” היא גם היצרן. עובדה זו מעניקה ללקוח הזדמנות להתאים לעצמו את המזרן הנכון ביותר בשבילו בהתאמה אישית. הרשת מצידה דואגת להציע מגוון רחב של חומרים, בדים ואפשרויות”.

מהן העצות המרכזיות שיעזרו לכל אחד לרכוש את המזרן שמתאים לו במיוחד?

“ניתן לסכם זאת בששה טיפים מרכזיים:

1) לדעת על מה אתם ישנים כעת – חשוב לדעת מהו בסיס המזרן שלכם כיום, קפיצים או ספוגים, כדי להבין למה אתם רגילים.

2) לדעת מה אתם אוהבים בגדול – יש אופציות וסגנונות שונים של מזרנים, אבל אין סיבה ללכת לאיבוד. הייתי ממליץ להבין קודם כל לאיזה סוג מזרנים אתם מתחברים – קשיחים או רכים ומשם להצטמצם.

3) במידה ואתם מעדיפים מזרן קשיח אמליץ לבחון בעיקר בסיס ספוגים, ובמידה ואתם מתחברים יותר למזרנים הרכים – אמליץ על קפיצים. מכאן תמיד אפשר להוסיף חומרים איכותיים כמו ויסקו, אלסטי או לטקס ואז לשחק עם המינון.

4) תעשו סקר שוק: מזרן זו הוצאה חשובה מאוד וסקאלת המחירים רחבה ביותר. על מנת להימנע מהוצאות מיותרות, חשוב לבחון את מחיר המוצר המבוקש ולהשוות בין החברות השונות בשוק.

5) ניסיון: מזרן זה מוצר שיש להתרגל אליו. לא תמיד הדקות בהן הלקוח בודק אותו בחנות מספיקות כדי להבין האם זה נוח ומתאים, ולפעמים נדרשים כמה לילות לכך. חשוב לברר טרם הקניה לגביי זמן הניסיון הניתן ללקוח ולרכוש מזרן עם זמן ניסיון גדול ככל האפשר.

6) אחריות: מזרן זה מוצר שקונים אחת לכמה שנים, חשוב לקנות מוצר בעל אחריות ארוכה ככל האפשר שתשמש את הלקוח בעת הצורך.

מהמפעל ללקוח – התשובה הניצחת ליוקר המחיה

בימים אלו, כשיוקר המחיה ממשיך לנסוק ומוצרים רבים מתייקרים בעשרות אחוזים – רשת “יורופיאן קומפורט” ממשיכה לשמור על עצמה נגישה והוגנת. הרשת מציעה מוצרים הזולים בעד 50 אחוזים מלא מעט חברות בתחום – בעוד שהפער בינה לבין החברות הגדולות גדל עוד יותר. בנוסף, החברה מציעה זמן ניסיון ללא ניילון של 30 ימים – על מנת לבחון את המזרן ולוודא שהוא מתאים לכם, ועל החשיבות של ימי הניסיון כבר דיברנו.

בוחניק: “הייחודיות המרכזית שלנו כחברה בתחום היא שאצלנו הלקוח קונה ישירות מהיצרן, ללא גוזרי קופונים, ללא חברות מתווכות, ללא עמלות שיווק וללא קיבעון לדגמים ספציפיים”, התוצאה היא שהלקוחות שלנו קונים את הסחורה מהחומרים הטובים ביותר שניתן להציע והכל במחירי הספק, דבר שמוזיל באופן משמעותי את ההוצאה ונותן את התמורה הטובה ביותר”.

כיום, ניתן למצוא פתרונות שינה מגוונים בשבעת הסניפים של רשת “יורופיאן קומפורט” ברחבי הארץ. “אני לא מכיר אדם שלא ישן”, מסכם בוחניק, “וברור שלכל אחד חייבת להיות מערכת שינה. כאשר אני רואה את המחירים הקיימים כיום בשוק זה – אני גאה ביכולת שלי למכור מוצר איכותי במחיר נגיש בכל חלקי הארץ – ועכשיו גם בחיפה”.

ומה הלאה?

“ב-2023 נמשיך לפתוח לפחות עוד 3 סניפים, ולתת מענה לכל הלקוחות שלנו בצורה המקסימלית”.

מאמרים נוסיפים

Uncategorized
Ido

מיטה זוגית מרופדת

שנת הלילה שלנו הינה פרק הזמן המשמעותי ביותר שאנו חווים במהלך היממה – אותה אנו מעבירים ללא תזוזה רבה. דווקא בגלל שמדובר בחלק כל כך

קרא עוד »
Uncategorized
Ido

מיטה וחצי עם ארגז מצעים

מיטה וחצי עם ארגז מצעים ישנם לא מעט אנשים שגרים בבתים צנועים ללא אפשרויות אחסון משמעותיות. מחפשים גם אתם אחר פתרונות אחסון בבית? אחת הדרכים

קרא עוד »

כבר עוזבים?

לקבלת הצעה ייחודית השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן